Carib-trip deel 2 - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Astrid de Rijk - WaarBenJij.nu Carib-trip deel 2 - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Astrid de Rijk - WaarBenJij.nu

Carib-trip deel 2

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

20 Januari 2008 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

We hebben de Dominicaanse Republiek al ruim een week geleden verlaten en zijn nu wat andere eilanden aan het 'exploren' waar we eventueel in de toekomst ook met gasten naartoe gaan. De eerste op de lijst was St. Maarten: we lagen in Simpson Bay tussen de vele andere mega yachten. Aan de ene kant Chelsea's Boss Roman Abramovich en aan de andere kant een mede eigenaar van Microsoft.. moet zeggen dat onze boot er ineens iets minder imposant uitzag.

Hebben onze ogen uitgekeken/ wat info verzameld/ tax free inkopen gedaan en dat was het wel. Onderweg naar St. Maarten (5 uur voor aankomst tijd) kregen we een bezoekje van een groep dolfijnen > zie video hieronder!! Helaas is de kwaliteit niet super maar toch leuk!

Vanmorgen zijn we vertrokken: via Saba en St. Eustatius zijn we in St. Kitts belandt. Een oude vertrouwde kan ik wel zeggen! We liggen precies op de ankerplaats waar ik een jaar geleden ook om de week lag met de Royal Clipper. We blijven hier maar heel even. Morgenochtend heel vroeg vertrekken we naar Antigua: mijn favoriete eilandje!! Daar zullen we rond de middag aankomen. We halen Chris op (een collega die daar woont en voor vakantie daar nu terug is). Het is ook nog zijn verjaardag dus een goede reden voor een BBQ en een feestje!

De planning is om daar een paar dagen te blijven, wat wel leuk is want de Royal Clipper is daar dinsdag, in dezelfde marina waar wij ook gaan liggen! Is dus al heftig heen en weer gemailt met oud collega's en dinsdag dus een reunie op Pigeon Beach met de weekelijkse BBQ van de RC!!

De rest van de Carib-trip is nog onbekend. Waarschijnlijk Nevis en Montserrat en dan terug naar Curacao, maar niks is zeker. Wat wel zeker is, is dat ik samen met Lon 2 Februari naar New York vlieg voor een heerlijke ijskoude vakantie!!!!! Jippiieieie! (jajaa, snap dat jullie denken dat het al een grote vakantie is, maar wordt tussendoor ook gewoon gewerkt hier maar dat is niet zo interessant om te vertellen;))

Pura vida! X

• 20 Januari 2008 - 09:06

Ingrid:

Hoi As,

Leuke foto's en toch een super filmpje van de dolfijnen!!!! Kelly is jaloers, haha ;)
    Tot gauw...

XXX Ingrid

• 20 Januari 2008 - 10:52

Suus:

Echt leuk die dolfijntjes!! Klinkt allemaal weer mooi. Veel plezier in NY (op de UGGS :))!
    Kuss

• 20 Januari 2008 - 11:34

Marjolein:

Hey, klinkt allemaal weer tof! En snel lekker naar NYC......cool! Wil daar ook nog wel 's graag heen. M'n stage is bijna afgelopen.......maar, mag blijven! Ga 2 dagen in de week daar werken......ben dan dus 1 van de assistenten van Erwin Olaf!!!!!!:) :)

Dikke Kus!

• 20 Januari 2008 - 21:03

Henk:

Lieve Astrid, En toch blijf ik het een grote vakantie vinden. Geniet er echt van. Want je zult er later veel aan terug denken. Geloof zo'n oude oom nu maar eens. Hier was het de hele dag miezeren. En we zijn net 2 weken terug uit Aruba en wij vonden het daar fantastisch. En dan zie jij nog mooiere plekjes ook. Onze Tim stapt over een uur of 5 op het vliegtuig en komt dan terug. Heeft hij er ruim 5 maanden op zitten. Hier verder alles goed. Gewoon om 5 uur(!!!!) de wekker en om 6 uur de auto naar kantoor. Hoezo. Heel veel groeten van Marja en mij.
    Henk

• 21 Januari 2008 - 10:00

Mama:

Hallo astrid heel leuke foto's en video het lijkt me super om dat te zien wij hebben hier nu ook mooi weer 11° en is het warm in de zon maar van de week ook weer kouder voorspelt s'nachts vriest het wel dus johan is dan ook het hele weekend snowboarden. Veel plezier in NY en we spreken elkaar wel weer groetjes en dikke kus papa en mama

• 21 Januari 2008 - 12:07

Peet:

Hola As!!!

Wist niet dat er zooooveeel eilandjes bestonden :s wel supergaaf! En cool dat je naar NYC gaat!!!! is echt een leuke stad :D Het stormt op dit moment echt in NL dus zou liever jou ff opzoeken....deze week denk maar eens beginnen met de scriptie, nog niks gedaan :p en werk in de weekenden en soms doordeweeks, en is leuk werk en collega's. Veeeeel plezier in de zon en met de reunie van de RC en in NYC natuurlijk (maar dat zal denk geen probleem zijn!)

Dikke Kus Peet

• 23 Januari 2008 - 11:07

Adri:

Werken kan ik het nog steeds niet noemen maar zo te horen geniet je er met volle teugen van. En dat moet je ook vooral doen want deze ervaring neemt niemand je meer af.
    Groetjes van je allerliefste oompje Adri

• 29 Januari 2008 - 14:42

Johan:

hee assie

leuk weer eens een berichtje van je te horen, en cool filmpje erbij en leuke fotos!!!!!

nog veel plezier en werkze (Y) :D

dikke kus van je broertje

• 12 Februari 2008 - 08:32

Maartje:

NY en een dolfijnenvideo.... :-) Het leven buiten Curacao is ook zo gek nog niet he?!

X MAart